مجله مینو

تفریح و سرگرمی

مجله مینو

تفریح و سرگرمی

ویرایش مقاله چیست؟

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ق.ظ

ویرایش مقاله چیست؟

چرا ویرایش متن مقالات انگلیسی مهم است؟
ویرایش مقاله و اهمیت آن: ویرایش (editing) می تواند شامل تصحیح، خلاصه سازی، سازماندهی، و بسیاری اصلاحات دیگر بر روی یک نوشته یا رسانه با هدف تولید یک اثر صحیح، یکدست، دقیق و کامل باشد. ویرایش مقاله و متن آنگاه که به انجام عمل تصحیح نوشته در زبان دیگری مربوط می شود جساسیتی ویژه می یاید. در این حالت اغلب اوقات ویرایش نیتیو مورد نیاز است؛ ویرایشی که توسط فردی انگلیسی زبان با تحصیلات آکادمیک مرتیط با رشته مقاله انجام شود. به این ترتیب، هدف از ویرایش مقاله (paper editing) در زبان انگلیسی، رفع کلیه اشکالات بیانی (سبک، استایل)، زبانی (دستوری) و نگارشی (دیکته) با انجام ویرایش نیتیو می باشد.

ویرایش مقاله انگلیسی ، ویرایش نیتیو متن مقاله انگلیسی
موسسه ایرنتکام، از سالها پیش سرویس ویرایش نیتیو برای ویرایش متون و مقالات انگلیسی توسط ویراستار انگلیسی زبان (ویرایش نیتیو) را دایر نموده است که به منظور ویرایش و رفع اشکالات متن انگلیسی مقاله اجرا می شود؛ مقاله ای که متن انگلیسی آن ضعیف (poor english) است، نیاز به ادیت متن انگلیسی از نظر غلط های املایی یا ویرایس گرامری مقاله از نظر دستور زبان انگلیسی دارد. با استفاده از سرویس ویرایش مقاله ، شما می توانید ویراستاری متن انگلیسی مقاله از قبیل مقالات isi و سایر متون انگلیسی را توسط ویراستاران متخصص ایرانی انجام دهید و یا از سرویس ویرایش نیتیو آمریکایی استفاده نمایید.

 

 

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸
مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی